Monday 11 August 2008

Bila nak update..?

hmm.. bape ari tak update nih.. dah seminggu rasanya.. tuan umah tgh letih.. maklum la.. dah stat kije.. ahah.. poyo..! yang sebenarnya smalm baru wat housewarming kat umah aku nih.. wat baca yasin n makan2 sket.. merangkap tuk beday daniell.. dan yang sebenarnya.. 1st time aku handle makan2 kat umah sendiri.. selama ni harap mak je.. akaka.. time kasih.. rakan2 yang banyak bagi moral support.. ni.. dedicated khas buat kak Pah ku cayang.. beliau lah yang bg semangat tuk aku masak sendiri.. kalau tak aku nak main tempah je.. ehehe.. juga memberi pinjam periuk belanga.. zakiyah, kak nita, fatimah, kak asmah, kak ainon.. yang special wat kan kek beday, kak rozie.. geng2 yang datang.. sume2 lah.. terima kasih bebanyak.. berjaya gak aku.. rupa nya..

tapi.. sebenarnya.. asben aku patut diberi kan pujian.. dia lah.. yang menjayakan masak2 tu sampai selesai.. sebab pagi tu aku g kije.. ehehe.. aku masak nasi ayam tu seperiuk je.. lain sume die sambung.. beperiuk2 die masak.. sekali ngan goreng ayam.. aku stakat perapkan ayam ngan buat sup serta sambal je..

sekarang nih.. aku nak kemas umah.. semalam aku tinggal je sume2 tuh.. ni baru nak terhegeh2.. menu petang ni.. ikan goreng je kot..!


post signature

No comments: