Sunday, 14 September 2008

Puff Ayam

puff ayam

Sebenarnya.. ini la puff utk org yg malas tp nak makan sedap.. kak nita bg ari tu.. die wat puff sardin.. ag sedap tau.. ikut selera memasing lah.. ok2.. gini.. inti tu macam inti karipap je.. cuma bubuh ayam cincang bebanyak.. kira ikut suke lah nak wat inti camna pun.. asal sedap kat tekak.. eheh.. kulit nya.. beli PARATHA frozen.. dalam erti kata lain.. roti canai segera.. balut je inti tu ngan roti canai tuh.. aku belah dua sekeping tuh.. wat la bentuk kegemaran.. aku yg malas nak kelim nih.. garis pakai garpu je.. siap balut.. sapu kuning telur kat atas die.. then.. bakar dalam oven.. aku wat api oven gas no 4.. brapa kali aku intai.. tak mau hangit.. tgk.. die kembang sket.. nmpak cam dah masak tuh.. angkat.. hihi.. cerita aku je panjang.. tp bendanye senang.. sebenarnya aku wat kulit karipap tak brape jadi.. tuh geram tuh.. wat puff ag senang.. tak yah nak uli.. ahaks..

4 comments:

Linda_Shamsul said...

Salam..amboi busy ker?? bila nak citer panjang tuu hehe...

ctnik said...

ruhil,nak tanya,puff tu beli kt mana?ari tu beli kt asda,ghupenya..ada alcohol..terus kasik jiran..ingtkn V -jln aje-lupe ada buh menda tuh..

RuHiL said...

linda_shamsul - eheh.. dah citer panjang dah..

ctnik - beli kat kedai pakistan dekat2 umah ni je..

ctnik said...

ruhil...

kita dh jumpa yg halal da...bukan brand asda,brand biasa..dia letak lemon juice aje..

behs gilo roll dia...cubala..ada di jual di asda..

*** sini-kedai pakistan jauh dan tak byk...tak mcm kt sana..berderet..kalau nk g kedai pakistan,kena g town..umh kita jauh ler..**